zariiiiiiiiii پرسیده شد5 سال قبل

سلام ، خانواده ی من  تقریبا ۷۰-۸۰ میلیون میخواد سرمایه گذاری کنه ولی واقعا نمیدونیم کدوم شرکت بهتره و از سهامداراش حمایت میکنه ، چجوری باید ارزش واقعی سهام هر شرکت رو بفهمم؟ و یه جورایی مطمئن بشم که سود زیادی روی پولمون میاد؟

1 پاسخ‌ها
حسین پرهیزکاری پاسخ داده شد4 سال قبل

سلام خسته نباشید در رابطه و سوال شما این که شما تمام پولتون رو در یک شرکت سرمایه گذاری کنید اصلاً روش درست و صحیحی برای سرمایه‌گذاری در داخل بازار سرمایه نیست بلکه شما باید یک پرتفوی یا سبد سهام تشکیل بدید و در چندین شرکت به درصدهای مختلف و سرمایه شما سرمایه گذاری کنید تا میزان ریسک خود را به حداقل برساند در طرف مقابل بیشترین سود را دریافت کنید از این رو در بازار بورس ایران بیش از ۷۰۰ نهاد مالی و هلدینگ وجود دارد که شما باید به تمامی اینها را تحلیل و از صورتهای مالی به صورت ۲۴ ساعته اون و در تمامی روزهای سال با خبر باشید که این کار برای کسانی که به صورت انفرادی می‌خواهند سرمایه گذاری کنند تقریباً کار غیر ممکن می باشد حتی اگر این شخص با تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی آشنایی داشته باشد.
پس بهترین کار برای سرمایه گذاری در داخل بازار سرمایه در صورتی که شما علم کافی و زمان کافی برای سرمایه‌گذاری و تحلیل ندارید این است که مبلغ خود را به دست کسی که دارای این علم و یا دارای وقت زیادی برای این کار هست بسپارید بهترین روش برای سرمایه گذاری در داخل بازار سرمایه استفاده از سبدگردانی ها می باشد.
در ایران دو نوع سبدگردانی وجود دارد سبدگردانی رسمی و غیررسمی سبدگردان رسمی همانند شرکت سبدگردان هدف که دارای تیم قدرتی در معامله گری و تحلیل بازار بورس هستند میتوانند این کار را به صورت قانونی زیر نظر سازمان بورس و همچنین سازمان سپرده‌گذاری انجام دهند و تمامی سرمایه شما را سهام و اوراق مشارکت دولتی به نام شما خرید و فروش کنند و در آخر درصدی از سود را به عنوان کارمزد کاری که انجام می دهد از شما دریافت کنند.
روش دوم روش سرمایه گذاری در در سبدگردانی های غیر رسمی می باشد که با توجه به اینکه در این روش کنترل و حسابرسی خاصی وجود ندارد احتمالاتی بر اساس ضرر و یا حتی سرقت سرمایه به وجود می‌آید حتی اگر سرمایه به نام شما وجود به نام شما خریداری شد پس بهترین راه برای سرمایه گذاری در داخل بازار بورس استفاده از سبدگردان رسمی و همچنین به صورت غیر مستقیم می باشد.

بهترین روش سرمایه گذاری
اینستاگرام سبدگردان هدف

نوشته های مرتبط