• 02191004770
  • info@ihadaf.com
  • تهران، خیابان بهشتی، پلاک 436، طبقه 4، واحد 15
// سبدگردان هدف

ارائه دهنده صندوق های سرمایه گذاری متنوع

شرکت سبدگردان هدف در راستای پوشش انواع سلایق مشتریان خود در ریسک پذیری و سودآوری اقدام به راه اندازی صندوق های اختصاصی مختلفی براساس ریسک و بازدهی نموده است.

ریسک خیلی کم

سبد مطمئن

هدف از طراحی این سبد ارائه طرحی با تضمین ذاتی بیشتر از سپرده بانکی می باشد، و افرادی که ریسک پذیری خیلی پایینی دارند اما می خواهند سودی بیشتر از بانک که ربوی، تورم زا و به زیان مردم نباشد را تجربه کنند، می توانند این حساب را افتتاح نمایند.

ریسک کم

سبد اطمینان نوع یک

هدف از طراحی این سبد، فراهم‌آوردن زمینة سرمایه‌گذاری افرادی که دارای درجه ریسک‌پذیری کم می‌باشند و ضمن کاهش نگرانی برای ازدست‌دادن اصل سرمایه خود شرایطی فراهم شود که امکان سودآوری بیشتر از سبد مطمئن داشته باشند.

ریسک کم

سبد اطمینان نوع دوم

هدف از طراحی این سبد، فراهم‌آوردن زمینة سرمایه‌گذاری افرادی که دارای درجه ریسک‌پذیری کم می‌باشند و ضمن کاهش نگرانی برای ازدست‌دادن اصل سرمایه خود شرایطی فراهم شود که امکان سودآوری بیشتر از مطمئن داشته باشند.

ریسک کم

سبد اطمینان نوع سه

هدف از طراحی این سبد، فراهم‌آوردن زمینة سرمایه‌گذاری افرادی که دارای درجه ریسک‌پذیری کم هستند و ضمن کاهش نگرانی برای ازدست‌دادن اصل سرمایه خود شرایطی فراهم شود که امکان سودآوری بیشتر از مطمئن داشته باشند.

ریسک متوسط

سبد آرامش

این حساب برای افرادی طراحی شده که میزان تحمل ریسک آنها در سطح متوسط ارزیابی می شود و می خواهند ضمن ایجاد زمینه برای کسب سود بیشتر ریسک زیادی متحمل نشوند.

ریسک زیاد

سبد ابتکار

این حساب برای کسانی طراحی شده تمایل دارند بخش عمده ی دارایی آنها در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه گذرای شود و با پذیرش ریسک زیاد زمینه را برای افزایش سود آوری فراهم می کند.

ریسک خیلی زیاد

سبد اهرمی

این حساب برای کسانی طراحی شده تمایل دارند بخش عمده ی دارایی آنها در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه گذاری شود و با پذیرش ریسک خیلی زیاد زمینه را برای افزایش سود آوری فراهم می کند. در این سبد مشتری ضمن پذیرش ریسک خیلی زیاد، اجازه می دهد ، 60% از اصل دارایی فرد به صورت اعتباری گرفته شود.

ریسک خیلی زیاد

سبد تک سهم

این حساب برای کسانی طراحی شده که تمایل دارند دارایی آنها در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس وسایر بورسها سرمایه گذاری شود و با پذیرش ریسک خیلی زیاد،زمینه را برای افزایش سود آوری فراهم می کند. در این سبد مشتری ضمن پذیرش ریسک خیلی زیاد به سبد گردان اجازه می دهد ، ضمن دریافت اعتبار، حتی تمام منابع سبد را به یک سهم اختصاص دهد.

ریسک خیلی زیاد

سبد دو سهم

این حساب برای کسانی طراحی شده که تمایل دارند دارایی آنها در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس ، فرابورس وسایر بورسها سرمایه گذاری شود و با پذیرش ریسک خیلی زیاد زمینه را برای افزایش سود آوری فراهم می کند. در این سبد مشتری با پذیرش ریسک خیلی زیاد به سبد گردان اجازه می دهد ، ضمن دریافت اعتبار، حتی تمام منابع سبد را به دوسهم اختصاص دهد.

ریسک خیلی زیاد

سبد سه سهم

این حساب برای کسانی طراحی شده که تمایل دارند دارایی آنها در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس ، فرابورس وسایر بورسها سرمایه گذاری شود و با پذیرش ریسک خیلی زیاد زمینه را برای افزایش سود آوری فراهم می کند. در این سبد مشتری با پذیرش ریسک خیلی زیاد به سبد گردان اجازه می دهد ، ضمن دریافت اعتبار، حتی تمام منابع سبد را به سه سهم اختصاص دهد.

ریسک خیلی زیاد

سبد تک سهم نوسانی

این حساب برای کسانی طراحی شده تمایل دارند با پذیرش بالاترین سطح ریسک عملیاتی و زمانی، همه منابع آنها در دارایی‌های مالی از جمله سهام و مشتقات سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه‌گذاری شود و با دادن اختیار انجام عملیات نوسان‌گیری کوتاه‌مدتی و یا امکان سرمایه‌گذاری همه منابع در یک دارای (تک سهم شدن) به سبدگردان، زمینه را برای افزایش سودآوری خود فراهم می‌کند.اطلاعات بیشتر

پاسخگویی به سوالات

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره به برگه تماس با ما ما مراجعه فرمایید.