این شرکت ها در هفته سوم اردیبهشت سود واریز کردند

سود تقسیمی هفته سوم اردیبهشت

20 شرکت بورسی و فرابورسی از طریق سامانه سجام، 628.2 میلیارد تومان سود جاری، سنواتی و حق تقدم را به حساب 350.5 هزار سهامدار واریز کردند.

به گزارش سبدگردان هدف و به نقل از بورس پرس، در هفته سوم اردیبهشت، 11 شرکت شامل قند بیستون، خدمات انفورماتیک، بین‌المللی توسعه ساختمان، بانک گردشگری، کشت و صنعت پیاذر، آبادگران ایران کیش، بسته‌بندی مشهد، بیمه اتکایی ایرانیان، سیمان لار سبزوار، سرمایه‌گذاری صنعت بیمه و صنایع جوشکاب یزد، سود جاری 226.9 هزار سهامدار به مبلغ 555.8 میلیارد تومان را پرداخت کردند.

همچنین 9 شرکت داروپخش، البرز بالک، تهران دارو، پتروشیمی تخت جمشید، پتروشیمی فسا، داروسازی ابوریحان، بهساز کاشانه تهران، داروسازی کوثر و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، سود سنواتی و حق تقدم 123.6 هزار سهامدار به ارزش 72.4 میلیارد تومان را واریز نمودند.

همچنین بخوانید: قیمت سهم بعد از تقسیم سود چه تغییری می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات​