تهمینه رمزی پرسیده شد3 سال قبل

وام صندوق ثروت بازنشستگان را دادند و از حقوق مهر ماهم کسر گردید ولی هیچ اطلاعات دیگری در موردش ندارم .چکار باید بکنم ؟لطفا کامل راهنمایی کنید چون به سازمان بازنشستگی هم مراجعه کردم اطلاعات درستی نداشتن

1 پاسخ‌ها
سارا محمدی عضو سایت پاسخ داده شد3 سال قبل

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه « اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از حقوقم کسر می‌شود ولی معلوم نیست سهام کجاست؟»، گفت: اگر منظورشان سهام ETF مالی یکم دولت است و کدبورسی دارند، باید از کارگزارشان بخواهند برایشان ناظر بزند تا در پرتفویشان قابل مشاهد بشود. فرایند ناظر زدن بسیار ساده است و خود کارگزاری آن را انجام می‌دهد. البته باید حتما کدبورسی داشته باشید. البته اکنون سیستم‌های معاملاتی کمی مشکل پیدا کرده و ممکن است این کار چند روز بیشتر به طول بینجامد.

«صندوق وام یک میلیون تومانی بابت خرید سهام از صندوق ETF مالی یکم به بازنشستگان داد و یک میلیون تومان دیگر نیز بابت خرید سهام صندوق مدیریت ثروت ارائه کرده. روزی که نماد صندوق مدیریت ثروت باز شود، بازنشستگان می‌توانند حتی بیش از یک میلیون تومان هم سهام خریداری کنند و بر خلاف ETF مالی یکم، محدودیتی ندارد.

بهترین روش سرمایه گذاری
اینستاگرام سبدگردان هدف

نوشته های مرتبط