آسیه معصومی پرسیده شد4 سال قبل

سلام سهام جایزه شتران کی به پرتفوی اضافه میشه. من در قسمت دارایی های درگاه یکپارچه ذینفعان سهام جایزه شتران و دارم ولی به پرتفوی من اضافه نشده و وقتی میخوام تغییر کارگزار ناظر رو بزنم نمادی به اسم شترانج وجود نداره. ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم سهام جایزه شتران رو بفروشم؟

1 پاسخ‌ها
سارا محمدی عضو سایت پاسخ داده شد4 سال قبل

سهام برای اطلاع از اینکه سهام جایزه شتران کی به پرتفوی اضافه میشه بهتره از طریق امور سهامداران شرکت شتران پیگیر بشید چون زمان اضافه شدن سهام جایزه به پرتفوی برای هر شرکت سهامی یا خاص متفاوت است و سهام جایزه زمانی به پرتفوی سهامداران اضافه می شود که شرکت شتران (پالایشفت تهران) افزایش سرمایه را در مرجع ثبت شرکت ها، ثبت کرده باشد.
به طور کلی سهام جایزه به صورت میانگین ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد برای ثبت شدن و شما بعد از این مدت، قادر به فروش آن خواهید بود.

اگر سهام حایزه شتران شما در سایت سجام ddn.csdiran آمده اما در پرتفوی شما اضافه نشده است نگران نباشید سهام جایزه شتران بعد از تأئید شرکت سپرده گذاری مرکزی به سبد دارایی شما اضافه و قابل معامله خواهد شد. اگر بعد از گذشت مدتی این اتفاق نیفتاد میتونید از طریق تغییر کارگزار ناظر اقدام کنید.

بهترین روش سرمایه گذاری
اینستاگرام سبدگردان هدف

نوشته های مرتبط